Son yazılan blog içerikleri.

Geleceğin trendleri. Küresel gündem. Yerel dinamikler. Dijital dünya bileşenleri. Pazarlama teknikleri. Ve çok daha fazlası.

Öne Çıkan Makale

Markaların TikTok Pazarlaması Nasıl Olmalı?

Dünya çapında 1 Milyar indirmeye ulaşan, 35 Milyon kişiyi aşkın Türk kullanıcısı olan TikTok, Covid-19 gündeminden dolayı evde kalan kullanıcıların kullandığı en popüler uygulamalar arasına girmiş bulunuyor. Uygulamanın yaptığı bu sükseyi değerlendirmek,  markaların TikTok Pazarlaması aksiyonları açısından önem taşıyor. TikTok yetkilileri, Türkiye’de 8-9 Milyon arasında olan aktif kullanıcı sayısının, karantina döneminde %30 artmış olduğunu bildirdi. [...]

alt text
Şerife Aytekin
alt text
alt textGenel

DEĞİŞEN DİJİTAL PAZARLAMA ALGISI

Geçtiğimiz 10 yıla bakacak olursak; “dijital pazarlama” kavramının bile altını doğru şekilde dolduramıyorken, Dijital pazarlama algısının böylesi bir değişim geçireceğini asla kestiremezdik. Gelişen teknolojilerin ve terimlerin dünyamıza girmesi ile birlikte yaşanan değişimler elbette ki pazara da pazarlamaya da bambaşka bir bakış açısı kazandırdı. Teknolojinin değişim hızı ve yenilenme süreci her geçen gün daha da artıyor [...]

Burcu Okurgan

alt textGenel

Disiplinlerarası Tasarım Nedir?

Disiplin kelimesi; Latince de öğretmek ve terbiye etmek anlamına gelen discipulus kelimesinden gelmiştir. Disiplinlerarası tasarım; benzer veya birbirinden ayrılan, farklı disiplin ve yaklaşımları ele almaktadır. Bir başka anlatımla yeni bir bilgi ve problemin sonucuna ulaşmayı amaçlayan disiplinler, birbiri ile iletişime geçerek ortadaki sınırları kaldırır. Kendi içerisinde işbirliği yapmanın bir yolunu bulur. Düşünce ve düşünüleni gerçekleştirme [...]

Şeyma Çetin

alt textGenel

Koronavirüs Perspektifinden Dijital Pazarlama

İlk kez Aralık ayında görülen ve 11 Mart itibariyle de ülkemiz gündemine oturan Covid-19 Pandemi, rutin günlerimizi bir anda çevrimiçi bir dünyaya çevirdi. Birçok ülkede alınan karantina tedbirleri ile gerek firmalar gerek eğitim kurumlarının online iletişime yöneldiği bugünlerde, en çok konuşulan uygulama Zoom oldu ve 2020 yılı başından Mart ortasına kadar günlük aktif kullanıcı sayısında [...]

Melisa Balyemez

alt textGenel

Mobil Pazarlama Nedir?

Amerikan Mobil Pazarlama Birliği’nin yaptığı mobil pazarlama tanıma göre; kullanıcıların herhangi bir mobil cihaz veya ağ aracılığı ile etkileşimli olarak, ilgi alanlarına uygun bir şekilde iletişim kurabilmelerini sağlayan, tüm uygulamalara verilen addır. Pazarlama yöntemi ve devamındaki gelişmelere ek değişimler, farklı pazarlama stratejilerine imkân oluşturuyor. Gelişen teknolojiden doğan, yeni pazarlama alanları bu gelişmeler beraberinde ortaya çıkmış [...]

Nurdan Eskili

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4