Dijital Pazarlama
Danışmanlığı
HİZMETLERMarkalarımız için en doğru stratejiyi belirliyor ve dijital teknolojileri en doğru biçimde kullanmalarını sağlıyoruz.
Formu doldurun.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.
Formu doldurun.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.
Kanıtlanmış başarıya sahip ekibimizle dijital pazarlama çalışmalarınıza yön veriyor, markanızı dijital dünyada
birkaç adım öne çıkarıyoruz.
Referanslarımız
Öne çıkan referans markalar.
Websiteniz için
ücretsiz rapor sunalım.
Müşterilerinizle buluştuğunuz ve ilk izlenimde etkili olan websitenizin performansını analiz edelim ve sonuçları size rapor edelim.
Formu doldurun.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.
İşleyiş
sürecimiz.
Markalarımız için dijital danışmanlık sürecimizi nasıl
sürdürdüğümüze göz atın.
1 Keşif görüşmesi yapılır.
- Hedefleriniz, rekabet avantajlarınız, hedef kitleniz, performansınızı etkileyen faktörler gibi markanızı ve hizmet sunduğunuz sektörü olabildiğince iyi tanımak için öncelikle bir görüşme gerçekleştiriyoruz.
2 Hesaplar denetlenerek fırsatlar ortaya çıkarılır.
- Stratejilerimizi oluştururken yararlanacağımızı veriler doğrultusunda mevcut performansınızı analiz ediyoruz.
3 Sonraki adımlara geçmek üzere
bulgular konuşulur.
- Büyüme fırsatlarını, ayrıntılı iş planını ve yatırım getirisi hesaplamalarını sunmak için yüz yüze veya görüntülü bir konuşma gerçekleştiriyoruz.
4 Başlangıç stratejisi oluşturulur ve aksiyona geçilir.
- Audit sonucunda elde edilen bulgulara dayanan ilk 3 aylık öncelikli plana uygun ve dijital dünyada olumlu etkiye sahip olacak eylemlere odaklanıyoruz.
5 Optimizasyonlar ve aylık detaylı raporlamalar sürdürülür.
- Performansı gözden geçirmek, gündemi takip etmek ve yeni fikirler üretmek üzere sizinle haftalık olarak görüşüyoruz.
6 Her üç ayda bir gelecek çeyreğe ilişkin
stratejik planlama oturumları gerçekleştirilir.
- Devam eden optimizasyonlar ve stratejik plan masaya yatırılarak sonraki döneme ilişkin ayrıntılı bir analiz değerlendirmesi yapılır, bütçenizin en yüksek değer sunacak şekilde yönetilmesi sağlanır.
Sıkça Sorulan Sorular
Sosyal medya yönetimi nasıl olmalı?
Sosyal medya yönetimi; markanızın dili ve imajı ile uyumlu, hedef kitlenizin dikkatini çekecek, kaliteli görsel ögeler içeren, gündeme ve sosyal medya dinamiklerine uygun, etkileşime açık olmalı.
Sosyal medya yönetimi neden gerekli?
Müşterilerinizle ve potansiyel müşterilerinizle buluşmak, marka algınızı pekiştirmek ve SEO faaliyetleri, dijital reklamlar gibi diğer çalışmaları desteklemek açısından sosyal medya yönetimi yapmak kritik bir öneme sahip.
Sosyal medyada takipçi sayımı nasıl artırabilirim?
Sosyal medya hesaplarında takipçi sayısını organik yoldan artırabilmek için yaratıcı ve viral güce sahip içerikler üretebilmek ve etkili bir iletişim yürütmek gerekiyor.
Hangi platformlarda sosyal medya yönetimi yapıyorsunuz?
Öncelikli olarak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ve Pinterest adlı platformlarda sosyal medya yönetimi yapıyor, markanın konumu gereği gereken diğer platformları da değerlendirebiliyoruz.