Başarı Hikayesi
Ödülle Tescillenmiş
Sosyal Medya Yönetimi
Türkiye’nin en büyük sosyal medya ödülleri platformu @socialmediaawardsturkey Temel Gıda kategorisinde göz bebeğimiz Pakmaya’yı Altın ödülle taçlandırdı. 😎
Pakmaya temelleri 1923 senesinde Prof. Mustafa Nevzat Bey tarafından kurulan ilaç laboratuvarı ile atılmıştır. Grup 1973 senesinde gıda sektörüne girmeye karar vermiş ve ilk maya fabrikasını İzmit’te kurmuştur.
İlerleyen zamanlarda Türkiye’de açtığı fabrikaların yanı sıra Amerika ve Romanya’da da fabrikalar açarak 130 ülkeye yaptığı ihracatıyla Pakmaya dünyanın en büyükleri arasında, ilk üç firmadan biridir.
Mayanın yanı sıra fırıncılık, pastacılık, değirmencilik, ev tüketim ürünlerinde de kalite ve yenilikçi duruşu ile ülkemizin en güvenilir ve günden güne yükselen gıda markasıdır.
Başarı Hikayesi
Pakmaya Kurumsal Künye
Başarı Hikayesi
Türkiye’nin en büyük sosyal medya ödülleri platformu @socialmediaawardsturkey Temel Gıda kategorisinde göz bebeğimiz Pakmaya’yı Altın ödülle taçlandırdı. 😎
Pakmaya markasının kurumsal imajının güçlü şekilde aktarılması ve hedef kitle üzerinde olumlu algı oluşturması için 2017 senesinden beri dijital pazarlama hizmeti vermekteyiz. Marka stratejisi gereği dijital, pazarlama kanallarının ilk sırasında bulunmakta.
Çalışmaya başladığımız günden bu güne kadar organik trafikte 4 kat artış sağladık. Bunun yanı sıra web sitesi içeriklerinin kurgulanması, tasarlanması, uygulanaması ve kitle ile buluşturulması konularında da çalışmaktayız.
Web sitesi iyileştirmelerinin yapılması, devamlılığının sağlanması, tasarım ihtiyaçlarının karşılanması kullanıcı deneyimi odaklı olarak marka ekibi ile dirsek teması ile hareket edilerek gerçekleştirilmektedir.
Lansman dönemlerinde ürünlerin hedef kitleye daha iyi tanıtılması için landing page çalışmaları yapıldı. Landing page’ler ürün özellikleri, ürün tanıtım videoları, ürünün kullanıldığı tarifler ve ürün ile yapılan tariflerden oluşan liste içerikler olarak kurgulandı.
Kullanıcılar lansman dönemlerinde landing page’lere yönlendirildi ve toplam 1 milyonun üzerinde sayfa görüntülenmesi alındı. Bu şekilde reklam dönemlerinde dijitalde daha etikili bir ürün tanıtımı yapılmış oldu.
pakmaya.com.tr/cikolatalar/Pakmaya’nın iç pazarda b2c kanallarında iletişimini Mutfağın Yıldızı üzerinden yürütmekteyiz. Kullanıcıların içgörülerini okuyup buna göre dijital pazarlama stratejisi üretmek ve uygulamak işimizin temelini oluşturmakta.
2018 sonunda hazırlanan Seo uyumlu yeni web sitesi, seo odaklı içerik pazarlama stratejisi ile 2017 yılındaki web sitesi trafiğinin 10 katı üzerinde web trafiği alınmaya başlandı.
Sitede var olan sayfalar ve tarifler doğru on-page seo taktikleri ile Google’da görünürlüğü arttırılmıştır.
Bir tarif sitesine göre içerik olarak doygun seviyede olan fakat Google görünürlüğü düşük seviyede kalan Mutfağın Yıldızı web sitesi 2017 yılında 2.000 farklı kelime grubundan trafik alırken 2019 yılında 35.000 farklı kelime grubundan potansiyel trafik almaya ulaşmıştır.
Markayı ve ürünlerine yönlendirecek ve görünürlüğünü arttıracak anahtar kelimeler hedeflenerek hazırlanan ”Seo Contentleri” dışında hedef kitle dinamiklerine ve sosyal medya üzerindeki popüler içeriklere uygun ”lezzet listeleri” içerikleri oluşturulmakta ve sosyal medyada hızlı tüketim içerik akışı yönetilmektedir.
Pakmaya’nın endüstriyel tüketime yönelik ürün grubunu doğru hedef kitleyle buluşturmak ve pasta ve fırın ustalarından oluşan hedef kitlenin “dijital buluşma noktası” platformu olarak konumlanmak için 2018 yılında web sitesini yayına aldık.
pakmayaprofesyonellerdunyasi.comSektörün bilgilenme ve iletişim gereksinimlerini, güncel ve dinamik bir içerik anlayışıyla karşılayan Pakmaya Profesyoneller Dünyası, fırın ve pasta ustalarının mesleki yaşamlarına bilgi, beceri ve kazanç boyutları katma amacını taşıyor.
Başarı Hikayesi
Web sitesinde Pakmaya fırıncılık ve pastacılık ürünlerine ait detaylı bilgiler, kullanım şekilleri ve alanları, videolu ve fotoğraflı tarifler, yeni ekmek ve pasta yapım trendleri, yeni ürün tanıtımları, ücretsiz demo hizmeti ile profesyonellere özel içerikler sunuyor.
Profesyonellere özel dijital iletişim platformunun açılışından beri bir milyon üzerinde hedefli kullanıcı web sitesini ziyaret etti.
Fırıncılık ve pastacılık sektöründe çalışan işletme sahipleri, şefler, ustalar, tedarikçiler, tüm profesyoneller için Ücretsiz Online Eğitim Platformu kurgularını ve altyapı geliştirmeleri tamamladık.
Özyeğin Üniversitesi iş birliği ile ilk eğitim seti olarak da Gıda Güvenliği Eğitim seti hayata geçirildi. Platform; Başlangıç Seviyesi, Temel Seviye, Orta Seviye ve İleri Seviye olmak üzere 4 modül ve 10 dersten oluşan eğitimin sonunda kişiye özel dijital eğitim sertifikası veriliyor.
2019 Kasım ayında yayına aldığımız PD pastacı, fırıncı, gastronomi öğrencisi gibi Gıda ile ilişkili binlerce profesyoneli Özyeğin ve Pakmaya imzalı sertifika sahibi yapmaya devam ediyor.
Pak İhracat ekibi ile 2018 yılından veri yurtdışı görünürlüğü arttırmak ve ihracat kanallarında yoğun çalışmaktayız. Web sitesi iyileştirmeleri, içerik kurguları ve geliştirmeleri ile Fuar dönemlerinde dijital reklam çalışmalarını yönetmekteyiz.
pakmayaprofesyonellerdunyasi.comMutfağın Yıldızı Künye
Pakmaya Profesyoneller Dünyası Künye
Profesyoneller Dünyası Akademisi Künye
Pakmaya Global Pazarlama Künye
Dijital pazarlama danışmanlığı, arama motoru optimizasyonu ve reklam hizmeti verdiğimiz e-ticaret markamız.
E-Ticaret ciro dönüşüm oranı
'den fazla aylık sipariş adeti
Website UI/UX tasarım, yazılım geliştirme ve arama motoru optimizasyonu (SEO) hizmeti verdiğimiz markamız.
Dönüşüm oranı artışı.
Organik trafik artışı.
Müşterilerinizle buluştuğunuz ve ilk izlenimde etkili olan websitenizin performansını analiz edelim ve sonuçları size rapor edelim.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.