Kuruyemiş Borsası
1994 yılından bu yana kuruyemiş sektöründe faaliyet gösteren köklü bir kuruluş ile dijital pazarlama alanında büyük başarılara imza atan bir ekibin ortaya koyduğu Kuruyemiş Borsası, doğanın bizlere sunmuş olduğu en cömert hediyelerden biri olan kuruyemiş çeşitlerini e-ticaret platformu üzerinden alıcılarına ulaştırmaktadır.
flatart olarak Kuruyemiş Borsası için en başta marka stratejisini kurguladıktan sonra websitesi tasarımı, SEO ve SEM alanlarında çalışmalar yürüttük gereken noktada website iyileştirmelerini hayata geçirerek sürdürülebilir bir başarı grafiği elde etmeye odaklandık.
kuruyemisborsasi.comÇalışmaya başladığımız günden bugüne marka bilinirliğini önemli ölçüde artırmış olduğumuz Kuruyemiş Borsası’nın eriştiği kitleyi artırırken tekrarlayan sipariş adetlerinin de katlanmasını sağladık.
Sorunlar
- Edinilen trafiğe göre e-ticaret dönüşüm oranının düşük olması,
- Aylık ciro artışının istenen seviyede olmaması,
- Arama sonuçlarında website görünürlüğünün istendiği gibi olması,
- Ortalama oturum süresinin ideal düzeyin altında olması.
Çözümler
- Website tasarımı daha kullanıcı odaklı olacak biçimde geliştirildi.
- Marka sadakati için stratejiler oluşturuldu ve hayata geçirildi.
- Kullanıcı eğilimleri odağında SEO içerikleri kurgulandı.
- Teknik SEO isterleri tamamlandı.
1 yılda organik trafik aracılığı ile %186 e-ticaret dönüşüm oranı artışı elde edildi
SEO odaklı içerik pazarlama stratejisi sayesinde yüksek kaliteli trafik elde edildi. Bu sayede organik satışlar gerçekleştirildi ve Ağustos 2020 - Ağustos 2021 döneminde, bir önceki döneme kıyasla e-ticaret dönüşüm oranında %186 oranında artış yakalandı.
Organik trafik aracılığı ile elde edilen yıllık ciroda %34 artış yakalandı
Website tasarımının kullanıcı ihtiyaçlarına göre yeniden kurgulanması ve teknik SEO gereksinimlerinin tamamlanması ile yıllık cironun Ağustos 2020 - Ağustos 2021 döneminde, bir önceki döneme göre %34 oranında artması sağlandı.
1 yılda ortalama oturum süresi %18 artırıldı.
SEO odaklı içerik pazarlama çalışmaları ve teknik SEO gereksinimlerinin sağlanması ile internet kullanıcılarının beklentilerine uygun bir web deneyimi sunuldu. Bu da online ziyaretçilerin Kuruyemiş Borsası’nın websitesinde daha fazla zaman geçirmelerine önayak oldu. Geldiğimiz noktada, Ağustos 2020 - Ağustos 2021 döneminde, bir önceki döneme kıyasla ortalama oturum süresinde %18 artış elde edildi.
Diğer başarı hikayelerimiz.
Liva Pastacılık
Dijital pazarlama danışmanlığı, arama motoru optimizasyonu ve reklam hizmeti verdiğimiz e-ticaret markamız.
E-Ticaret ciro dönüşüm oranı
'den fazla aylık sipariş adeti
TCDD Taşımacılık
Website UI/UX tasarım, yazılım geliştirme ve arama motoru optimizasyonu (SEO) hizmeti verdiğimiz markamız.
Dönüşüm oranı artışı.
Organik trafik artışı.
Websiteniz için
ücretsiz rapor sunalım.
Müşterilerinizle buluştuğunuz ve ilk izlenimde etkili olan websitenizin performansını analiz edelim ve sonuçları size rapor edelim.
Formu doldurun.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.