BAŞARI HİKAYESİ

Kentpark AVM

Ankara’nın en popüler alışveriş merkezi Kentpark Alışveriş Merkezi ile 2015 Şubat ayında başlayan iş birliğimiz kapsamında sosyal medya yönetimi alanında onlarca proje hayata geçirildi.

Sosyal medya yönetimi sürecinde Kentpark Alışveriş Merkezi dijital platformlarda “Genç, dinamik ve yenilikçi alışveriş merkezi” olarak konumlandırıldı. Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat ve Vine gibi sosyal medya platformlarında @kentparkavm kullanıcı adıyla hedef kitlesine ulaşan Kentpark Alışveriş Merkezi için yapılan sosyal medya içerik geliştirme operasyonları, projeler ve kampanyalar ile tüm platformlarda başarılı bir grafik yakalandı.

Ana mecralar arasında yer alan Facebook’ta %125 oranında beğeni artışı sağlanırken Instagram’daki takipçi sayısı 13 katına çıkarıldı. Kentpark AVM, tüm dijital platformlarda halihazırda ayda ortalama 1.000.000 kişiye erişim sağlıyor.

%125

Instagram takipçi
artışı

+6m

Aylık erişilen
kullanıcı sayısı.

Verilen Hizmetler

Website Yönetimi
Sosyal Medya

Künye

  • Marka Yöneticisi:
  • Sosyal Medya Yöneticisi:
  • Grafik Tasarımcı:
  • Website Yönetim:
  • Melisa Balyemez
  • Alaattin Emre ElbeyoğluEmre Elbeyoğlu
  • Şerife AytekinŞerife Aytekin
  • Tuğçe GörTuğçe Gör

“Flatart imzalı websitemiz ile ödül alarak küresel arenada yankı uyandırdık. En önemlisi, müşterilerimizin beğenisini kazanan bir websitesine sahip olduk.”

Necla Türbay
Pazarlama Müdürü

Mannequin Challange
Kampanyası

‘‘Obama yapar da biz durur muyuz! Ekipçe donduk kaldık. :)’’

Mannequin Challenge videoları milyonlara ulaşırken Bobbi Brown markası ile birlikte Kentpark AVM için #mannequinchallange etiketli video içeriği hazırlandı. Bu konseptle yapılan ilk sosyal medya yarışma kurgusu özelliğine sahip olan yarışmaya, videoda hareket eden hediyenin ekran görüntüsünü yakalayıp Instagram hesabında paylaşan 380 takipçi katıldı.

Sıradışı bir tasarım,
global ödüllü bir websitesi.

Kentpark AVM’nin arama odaklı, sade, interaktif ve bu özelliklerinden dolayı Global Websites Awards’dan ödüllü websitesi, 2 yılı aşkın süredir kullanıcıların erişmek istediği veriye en kolay şekilde ulaşmasını sağlıyor.

“Peki ya Baban?”
Kentpark AVM Babalar Günü
Özel Kampanyası

“Çiçekler, böcekler, hediyeler annelere… Peki ya baban?? ”

Anneler Günü’ne gösterilen özenin yanında Babalar Günü’nün yeterince önemsenmediğinin mizahi bir dille anlatıldığı proje, Anneler Günü infografik görsellerinin yer verildiği teaser video yayını ile başladı. Kullanıcılar Babalar Günü’nü unutmadıklarını anlatan içerik ve fotoğrafları #pekiyababan hashtag’i ile sosyal medya hesaplarında paylaşarak yarışmaya katıldılar.

Yarışma sonucunda 285 katılımcı hediye kazandı, böylece babasını da unutmadığını göstermiş oldu.

“Babalar güldü, biz de güldük. 🙂”

Diğer başarı hikayelerimiz.

Liva Pastacılık

Dijital pazarlama danışmanlığı, arama motoru optimizasyonu ve reklam hizmeti verdiğimiz e-ticaret markamız.

%4.6

E-Ticaret ciro dönüşüm oranı

+4.500

'den fazla aylık sipariş adeti

Başarı hikayesine git

TCDD Taşımacılık

Website UI/UX tasarım, yazılım geliştirme ve arama motoru optimizasyonu (SEO) hizmeti verdiğimiz markamız.

+%24

Dönüşüm oranı artışı.

+%125

Organik trafik artışı.

Başarı hikayesine git

Websiteniz için
ücretsiz rapor sunalım.

Müşterilerinizle buluştuğunuz ve ilk izlenimde etkili olan websitenizin performansını analiz edelim ve sonuçları size rapor edelim.

alt text
X

Formu doldurun.

Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.

alt text