İçerik
Pazarlama
HİZMETLERHizmet verdiğimiz markaların hedef kitlelerinin dikkatini çekerken dijital pazarlama stratejisi ile de örtüşecek orijinal içerikler üretiyoruz.
Formu doldurun.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.
Formu doldurun.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.
İlgi çekici, özgün ve değişen trendlere uygun içerikler üreterek
markalarımızın mevcut ve potansiyel müşterileri
ile iletişim kurmasına önayak oluyoruz.
Referanslarımız
Öne çıkan referans markalar.
İçerik Pazarlama Hizmet Başlıkları
İçerik Pazarlama
sürecimiz.
Markalarımız için içerik pazarlama sürecimizi nasıl sürdürdüğümüze göz atın.
1 Hedefleri Tanımlama
- Hangi alanda içerik pazarlama ihtiyacı olduğu ve bu çalışma ile hangi pazarlama kanallarına katkı sunulmasının amaçlandığı tespit edilir.
2 Araştırma ve Analiz
- Erişilmek istenen kitlenin profili çıkarılır, kullanıcı eğilimleri incelenir, rakiplerin çalışmaları izlenir.
3 İçerik Planı Oluşturma
- İçeriğin yer alacağı mecraya uygun formatlar belirlenir ve içerik üretimine başlanır.
4 İçeriği Kullanıcı Erişimine Açma
- İçerikler yayınlanır ve içeriklerin doğru kitle ile buluşması için on-page ve off-page çalışmalar yürütülür.
5 Performans Ölçümü ve Değerlendirme
- Kullanıcı etkileşimi ve içeriklerin KPI’lara olan etkileri düzenli olarak ölçümlenir ve raporlanır.
İçerik Pazarlama Hizmetinin
Markalara Sağlayacağı Başlıca 10 Katkı
1. Marka Farkındalığının Sağlanması
2. İtibarın Artırılması
3. Hedef Kitle ile Güven Bağı Oluşturulması
4. Geniş Kitlelere Erişme İmkanı
5. Kaliteli Trafik Edinimi
6. Dönüşüm Potansiyelinin Artırılması
7. Arama Motoru Görünürlüğünün Artırılması
8. Sosyal Medya Etkileşiminin Artırılması
9. Pazarlama Maliyetlerinin Düşürülmesi
10. Müşteri Deneyiminin Geliştirilmesi
Sıkça Sorulan Sorular
İçerik pazarlamanın amacı nedir?
En temel şekilde, içerikler aracılığı ile hedef kitleyi etkilemek ve sürdürülebilir bir iletişim bağı kurabilmektir diyebiliriz. Bu sayede hedef kitlenin markanın istediği davranışı gerçekleştirme (dönüşüm) olasılığının artması sağlanacaktır.
Bir defaya mahsus içerik pazarlama hizmeti almak yeter mi?
İçerik pazarlama, düzenli olarak sürdürüldüğü zaman hedefleri gerçekleştirmeye yardımcı olmaktadır. Bu nedenle tutarlı bir şekilde içerik pazarlama çalışması yapmak, bir defaya mahsus hizmet almaktan her zaman daha faydalı olacaktır.
İçerik pazarlama hangi sektördeki markalara fayda sağlar?
Sektörden bağımsız olarak hedef kitlesine erişmek ve onlara bir değer sunmak isteyen her marka içerik pazarlama ile fayda sağlayabilir.
İçerik pazarlama ile SEO farklı mıdır?
Evet. SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), web sitelerinin arama motoru sonuçlarında daha üst sıralarda yer alması için yapılan iyileştirme çalışmalarının tümünü temsil eder. İçerik pazarlama ise hedef kitleye erişmek için başvurulan yöntemlerden biridir.