Sefa Stone
Türk sermayesi ile ABD’de kurulmuş bir mermer firması olan Sefa Stone, kuruluşundan bu yana geçen yıllar içerisinde Miami’nin en büyük mermer firması konumuna gelmiştir. Başta travertine tile (traverten fayans) olmak üzere birçok farklı mermer çeşidi ihraç eden firma ile dijital pazarlama alanında 2015 yılından beri iş birliği yapmaktayız.
Sorunlar
- • Hedef kelimelerde rekabetten dolayı Google arama motoru sonuçlarında 2. sayfada yer alınması,
- • Müşterinin sipariş dönüşümü için gereken yönergelerin eksikliği,
- • Sosyal medyada marka bilinirliğinin zayıf olması.
Çözüm
Sefa Stone için kullanıcı dostu bir websitesi yapımına başladık. Altyapıyı değiştirip doğru tasarımı uyguladıktan sonra her bir ürün için bilgilendirici içerikler hazırladık. Marka ile sürelen SEO operasyonlarımız neticesinde aylık ortalama 24.000 organik trafik almaya başladık. Aldığımız kelimeler doğrudan müşteriye dönüşümü teşvik eden kelimeler olduğundan müşteri dönüşümleri bir önceki yıla kıyasla %46 oranında artış gösterdi.
“ABD’de birçok ajans ile çalıştık. Genellikle 1. yılın sonunda anlaşmamız netice görmediğimiz için sonlandı. Flatart ile 6 ay içerisinde organik trafikte %60 artış gördük ve devamında 3 yıllık çalışmamızda çok ciddi sonuçlar aldık.”
Sefa Stone Başarı Hikayesi
Detaylı Bakış
Marka için ilk olarak doğru altyapıya sahip bir websitesi tasarladık.



Arama motoru optimizasyonu çalışmaları. Küresel başarı için olmazsa olmaz bir trafik kaynağı.
Global çapta SEO ve SEM hizmeti verdiğimiz Sefa Stone’un mermer ve traverten hakkında hedeflediği kelime grupları yüksek rekabete sahip olduklarından yıklama başına da yüksek maliyete sahipler. Bu durumda biz de aynı hedef kelimelere yönelik yaptığımız SEO operasyonları sonucunda ortaya çıkardığımız zengin içerikler ile satışı tetikleyen bir yükseliş yarattık ve hedefe yönelik organik trafik sağladık.
Firmanın SEO operasyonu için ortalama 1000 kelime uzunluğunda 150 adet web sayfası içeriği üretildi. İlgili ürünün nasıl temizlendiği, kullanım tavsiyeleri ve gerçek iç mimarlar ile çalışılmış dekorasyon önerileri ile birlikte her ürün için farklı bir içerik çalışması yapıldı. Yapılan operasyon öncesinde websiteyi günlük ortalama 30 kullanıcı ziyaret ederken SEO çalışmalarından sonra ziyaretçi sayısı günde 470 kullanıcıya ulaştı.
Off-Page SEO çalışmaları sonucunda sektörün otoriter sitelerinden backlink çıkışları alındı. Bu sayede Sefa Stone websitesinin arama motorlarındaki görünürlüğü ve otoritesi artırılmış oldu.
Hedef kitleye en uygun sosyal mecra: Instagram
Sefa Stone’un hedef kitlesi, büyük ve müstakil ev sahiplerinden oluşuyor. Tasarım odaklı bir bakış açısı olan, mermer ve traverten seven bu kitleye ulaşmak için en pratik yol ise Instagram. Buradan yola çıkarak biz de büyüme ve erişim odaklı bir sosyal medya stratejisi uyguladık.

Diğer başarı hikayelerimiz.
Liva Pastacılık
Dijital pazarlama danışmanlığı, arama motoru optimizasyonu ve reklam hizmeti verdiğimiz e-ticaret markamız.
E-Ticaret ciro dönüşüm oranı
'den fazla aylık sipariş adeti
TCDD Taşımacılık
Website UI/UX tasarım, yazılım geliştirme ve arama motoru optimizasyonu (SEO) hizmeti verdiğimiz markamız.
Dönüşüm oranı artışı.
Organik trafik artışı.
Websiteniz için
ücretsiz rapor sunalım.
Müşterilerinizle buluştuğunuz ve ilk izlenimde etkili olan websitenizin performansını analiz edelim ve sonuçları size rapor edelim.

Formu doldurun.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.
