BAŞARI HİKAYESİ

Liva Pastacılık

1993’ten beri 4 şubesi ile Ankara’da hizmet veren Liva Pastacılık, dijital dönüşümü ile birlikte yıllar içinde yükselen bir başarı grafiği elde etmiştir. 2016 yılında Flatart ile SEO, SEM, dijital reklam yönetimi, web sayfası tasarımı ve sosyal medya yönetimi alanlarında iş birliği gerçekleştirmeye başlamıştır. Liva Pastacılık’ın şu anda ulaştığı aylık sipariş adeti, sıfır noktasından başlatılan dijital operasyon sayesinde yalnızca Ankara lokasyonunda 7.300’ü geçmektedir

Verilen Hizmetler

SEO
Digital Ads
UI&UX Tasarım
Dijital Danışmanlık
İçerik Pazarlama

Künye

  • Proje Yöneticisi::
  • Digital Ads:
  • SEO:
  • Website Geliştirme:
  • İçerik Yazarı:
  • Dilara Karakuş
  • Şerife Aytekin
  • Emel Elbeyoğlu
  • Serkan Sarıçiçek
  • İrem Genç

Ramazan Ayına Özel Dijital İletişim
Stratejisi ile E-ticaret Dönüşüm
Oranında %7 Artış!

Hedefler:

• Ramazan Ayı ve önceki dönem süresince sipariş dönüşümünü artırmak

• Sepet terketme oranını düşürmek

• Çok satılan ürünlerin yanında ek ürünler sunarak sipariş tutarını artırmak

• Kullanıcıları kampanyalar özelinde net bir şekilde bilgilendirmek

Sorunlar:

Web sitesi verileri analiz edildiğinde, kullanıcıların ürünleri sepete attıklarını ancak satın alma eylemine geçmeden, sepeti terketme oranının yükseldiğini ve kampanya içeren ürün kategori sayfalarının ziyaret oranlarının düşük olduğu gözlemlendi. Bu senaryoda, kullanıcıların dikkatini çekmek, kampanyalı kategorilere trafik kazandırmak ve kullanıcıların ilgilerini korumak için yeni bir yöntem geliştirmek gerekiyordu.

Çözüm:

Web sitesindeki sepete ürün ekleyen ancak çıkış yapma eğilimi olan kullanıcılar hedeflenerek; Popupsmart aracılığıyla terk edilen sepetleri dönüşmek, sipariş adedini ve sepet tutarını artırmak hedefiyle popup stratejileri kurguladık ve Ramazan ayından önceki dönemlerde dikkat çekici tasarımlar aracılığıyla kullanıcılarla buluşturmaya başladık.

Liva Pastacilik

Popup Stratejisi

Sepet sayfasından çıkma eylemi gösterildiğinde ortaya çıkan popup’larda bulunan indirim kodları sayesinde kullanıcıları, özel olarak üretilen bir kodu kullanarak indirim kazanmasını ve sipariş vermeye yönlendirilmesini sağlayan bir kurgu tasarladık. Bu kurgu ile hem Ramazan hem de bayram döneminde kullanıcılarda FOMO etkisi yaratarak ve dikkatlerini çekerek daha fazla satın almaya yönlendirdik ve sepetten ayrılma oranını büyük oranda düşürerek ciroyu artırdık.

Sonuç olarak, Liva Pastacılık için ürettiğimiz doğru popup iletişim stratejileriyle dönüşüm oranlarını artırmayı başardık. Oluşturulan popup'lar sayesinde Ramazan’ın başlangıcından bayram sonuna kadar olan zaman diliminde yaklaşık 46 bin gösterim elde edildi, 7.978 kullanıcı popup’lar ile etkileşime girdi.

Liva Pastacilik
iki laptop bilgisayar ekranında liva pastacilik web sitesi görüntüleniyor

Doğru stratejiler geliştirerek kullanıcıların ihtiyaçlarına yanıt verebilecek popup iletişimleri kurgulamak, e-ticaret siteleri için hem uygun fiyatlı hem de yüksek etkiye bir pazarlama aracı olarak kullanılmaktadır.

iki laptop bilgisayar ekranında liva pastacilik web sitesi görüntüleniyor

Popup iletişimi çok basit gözükse de doğru bir strateji geliştirmeden ve analiz yapmadan kurgulandığı durumlarda kullanıcı deneyimini olumsuz etkileyebilmekte, kullanıcıların web sitesi deneyimlerinde rahatsız olmalarına ve hatta web sitesinden hemen çıkmalarına neden olabilmektedir. Bu nedenle, popup iletişimi kurgulaması yaparken işin uzmanlarından yardım almak oldukça önemlidir.

Ramazan’a Özel Landing Page
& Content Stratejisi

Ramazan dönemine özel bir landing page hazırlayarak kullanıcıların bu dönemde satın alma davranışı gösterebileceği tüm ürünleri, kampanya mesajlarını bir page üzerinde toplayarak kullanıcının web sitesi içerisinde kaybolmadan alışveriş yapabileceği ve oluşabilecek tüm soru işaretlerini giderebilecek şekilde User Generated Content (UGC) içerikleriyle bir yapı kurguladık. Bayram ve Ramazan ayına özel segmentasyonla reklam hedeflemeleri yaparak landing page trafiğini ve ürünlerin satış adetlerini arttırmayı başardık.

iki laptop bilgisayar ekranında tcdd taşımacılık web sitesi görüntüleniyor

Diğer başarı hikayelerimiz.

Liva Pastacılık

Dijital pazarlama danışmanlığı, arama motoru optimizasyonu ve reklam hizmeti verdiğimiz e-ticaret markamız.

%5.79

E-Ticaret ciro dönüşüm oranı

+4.500

'den fazla aylık sipariş adeti

Başarı hikayesine git

TCDD Taşımacılık

Website UI/UX tasarım, yazılım geliştirme ve arama motoru optimizasyonu (SEO) hizmeti verdiğimiz markamız.

+%24

Dönüşüm oranı artışı.

+%125

Organik trafik artışı.

Başarı hikayesine git

Websiteniz için
ücretsiz rapor sunalım.

Müşterilerinizle buluştuğunuz ve ilk izlenimde etkili olan websitenizin performansını analiz edelim ve sonuçları size rapor edelim.

alt text
X

Formu doldurun.

Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.

alt text