eÇanta
ecanta.com.tr 2002 yılında satışa başlayan, yıllar geçtikçe gelişen ve şu an dünyanın en büyük çanta markalarının ürünlerini Türkiye’de kullanıcıya rahatlıkla ulaştıran bir e-ticaret websitesi.
2017-2020 yılları arasında çalışmaya başlanarak ciddi bir ivme kazandırılmıştır.
Devamını GörSorunlar
- ecanta.com.tr’nin en büyük sorunu dünyaca ünlü markaları uygun fiyatlara satabilmesinden dolayı insanların güvenip satın almaması idi. Çoğu insan sahte olabileceğinden şüphe ettiği için dönüşüm oranları çok düşüktü.
- ecanta.com.tr hazır bir eticaret altyapı çözümü kullanıyordu ve SEO uyumlu değildi. Bu yüzden ürün çeşitliliğine rağmen organik trafik alamıyordu.
- Reklamlar aynı şekilde marka güvenirliliğini yansıtmadığı için dönüşüm oranları düşüktü.
Çözüm
Çözüm olarak öncelikle markanın güvenilirliği ve bilinirliliğini arttırmaya yönelik bir iletişim stratejisi başlattık.
Reklam, SEO ve sosyal medya kanallarında ecanta.com.tr’nin aslında Tuğça Çanta’nın olduğunun 29 yıldır bu işi yaptığını ve sattığı markaların resmi distribütörü olduğunu gösteren bir iletişim yapıldı.
“ eçanta olarak sattığımız onlarca markanın Google’da öne çıkması konusunda Flat Art çok hızlı yol almamıza yardımcı olarak satışlarımızın hızlı bir ivme ile yükselmesini sağladı. ”
Son 1 yılda aylık 1.200 ziyaretçiden, 28.000 organik ziyaretçiye ulaştık.
1 Yılda 30 Kat Büyüme
28.000 Organik
Aramalarda Yükselme
2. Sıraya Yerleşti
Yapılan on-page ve off-page seo çalışmaları neticesinde 1 yıl gibi bir süre içerisinde organik trafik yaklaşık 30 katına çıkarak 28.000 aylık organik ziyaretçi seviyelerine ulaşmıştır.
Trafiğin yanı sıra sahip olduğu markalarda bulunan marka aramalarında markadan hemen sonra görünecek şekilde 2. pozisyonda yerini almıştır.
Anahtar Kelimeler
- ecanta.com.tr’nin en büyük sorunu dünyaca ünlü markaları uygun fiyatlara satabilmesinden dolayı insanların güvenip satın almaması idi. Çoğu insan sahte olabileceğinden şüphe ettiği için dönüşüm oranları çok düşüktü.
- ecanta.com.tr hazır bir eticaret altyapı çözümü kullanıyordu ve SEO uyumlu değildi. Bu yüzden ürün çeşitliliğine rağmen organik trafik alamıyordu.
- Reklamlar aynı şekilde marka güvenirliliğini yansıtmadığı için dönüşüm oranları düşüktü.
Google Ads scripts ile doğru zamanda doğru tıklama, doğru CPC maliyeti.
Gerçekleştirdiğimiz Google reklamlarında shopping, search ads ve GDN mecralarında fazla marka ve ürün yönetebimek için Google Ads script’leri kullandık.
Böylelikle belirlediğimiz algoritma doğrultusunda reklam paneli 7/24 temel bazı metriklere göre optimizasyon çalışmalarını gerçekleştirdi.
Black Friday dijital stratejimiz ile %450 trafik artışı, %650 dönüşüm oranı artışı.
Gerçekleştirdiğimiz Google reklamlarında shopping, search ads ve GDN mecralarında fazla marka ve ürün yönetebimek için Google Ads script’leri kullandık.
Böylelikle belirlediğimiz algoritma doğrultusunda reklam paneli 7/24 temel bazı metriklere göre optimizasyon çalışmalarını gerçekleştirdi.
Dijital Stratejimiz ile
%450 Trafik Artışı
Dijital Stratejimiz ile
%650 Dönüşüm
Diğer başarı hikayelerimiz.
Liva Pastacılık
Dijital pazarlama danışmanlığı, arama motoru optimizasyonu ve reklam hizmeti verdiğimiz e-ticaret markamız.
E-Ticaret ciro dönüşüm oranı
'den fazla aylık sipariş adeti
TCDD Taşımacılık
Website UI/UX tasarım, yazılım geliştirme ve arama motoru optimizasyonu (SEO) hizmeti verdiğimiz markamız.
Dönüşüm oranı artışı.
Organik trafik artışı.
Websiteniz için
ücretsiz rapor sunalım.
Müşterilerinizle buluştuğunuz ve ilk izlenimde etkili olan websitenizin performansını analiz edelim ve sonuçları size rapor edelim.
Formu doldurun.
Bilgi almak için bilgilerinizi formdaki alanlara girin, en kısa sürede size dönüş yapalım.